piątek, 25 lipca 2014

1. Gdzie się podział cały lipiec? /spd dzień 1,2,3,4,5

Nie wiem od czego zacząć. Nie piszę tutaj po to, żeby dodać kolejną pseudo notkę (bo tylko tak można nazwać moje wypociny), tylko poinformować was, że Cruella się stęskniła i zasuwa czytać wasze blogi. To do mnie nie podobne, ale mówię całkowicie serio. 

Nie uczyłam się ostatnio prawie w ogóle niemieckiego. Mimo to, nadal mi na tym zależy, ale jakby mniej. Niedobrze. 

Jestem sobie na Skinny Pink. Mam do niej jakąś słabość, sama nie wiem. 

Zatem bilanse z poniedziałku, wtorku, środy, czwartku + bilans dzisiejszy.

poniedziałek:
Ryż: 300 
2 malutkie marchewki: 10 
naleśnik: 170 
480 

17 min interwałów 
abs

wtorek:
ziemniaki: 300 
jogurt: 84 
troche mleka + kilka płatków 100 
484 

na szczupłe uda x2 
5 min interwałów 
45 min rolek 
abs

środa:
3 kromki graham: 180 
mała ciemna bułka: 130 
trochę twarogu: 20 
białko jajka: 17 
kilka płatków zalanych mlekiem: 70 
kilka fasolek: 30 
plaster pomidora: 2 
449 

na szczupłe uda 
20 min interwałów 
25 min rolek 
abs 
8 min legs 

CZWARTEK:
4 "odchudzone" naleśniki: 240 
kilka plastrów ogórka: 4 
3x graham z odrobiną twarogu: 180 
424

7 min workout 
5 min interwały 
na szczupłe uda 
abs 
45 min rolek 

dziś:
2 małe ogórki kiszone: 6
2 małe marchewki: 12
manna: 120
mleko z płatkami: 200
2 odchudzone naleśniki: 120
458

1,5 h na rolkach
5 min interwałów
na szczupłe uda
7 min workout
abs

Boję się, że będzie jak zawsze. 


Właśnie pobieram sobie The Sims 2 z wszystkimi dodatkami, których jest 18. Ta promocja trwa do końca lipca, a ja dopiero wczoraj się o tym dowiedziałam.


Piszę to tutaj, bo może któraś byłaby zainteresowana, ale jest nie w temacie ;)




7 komentarzy:

  1. Mam straszną ochotę na te simsy ale nie mam konta... :c co do diety to póki co super ci idzie, oby tak dalej!:* dasz radę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Originie konto zakłada się w mniej niż minutę :]
      http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=86665

      Usuń
  2. Ładne bilanse, oby tak dalej! ;)
    A te Simsy właśnie mi się ściągają, już nie mogę się doczekać :D Tylko trochę wolno idzie.. ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pobierałam całą noc i dzień, a mam dopiero 51 %. 12,5 GB to jednak sporo, ale warto, bo za tyle dodatków musiałabym nieźle zabulić.

      Usuń
  3. Dobrze ci idzie oby tak dalej nie podawaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny bilans, malutko. I believe in you ! :D

    http://teenagedreamaboutperfection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń